همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرگانی روز یکشنبه 23 اسفند را آخرین روز نمایشگاه‌های بهاره اعلام کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس سازمان بازرگانی استان تهران با تاکید بر نقش  نمایشگاه‌های بهاره در تنظیم بازار دوره شب عید و مبارزه با متخلفان و سودجویان گفت: روز یکشنبه 23 اسفند، آخرین روز نمایشگاه‌های بهاره است.

عباس قبادی افزود: علاوه بر برگزاری نمایشگاه‌های بهاره و فروش‌های فوق العاده در سطح شهر هم بر بحث نظارت و بازرسی نیز تمرکز ویژه‌ای داریم و اطمینان می‌دهیم که مردم با کمترین مشکل می‌توانند کالاهای پرتقاضای دوره شب عید خود را تامین کنند.

قبادی، قیمت و کیفیت کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها که تا 23 اسفند ماه به کار خود ادامه خواهند داد در تنظیم بازار و کاهش مطلوب قیمت‌ها و ساماندهی آن موثر بوده است؛ مردم از این نمایشگاه‌ها به خوبی استقبال کرده‌اند و امیدواریم خود اصناف هم در سراسر کشور همچنان بازار شب عید خوبی برای هموطنان فراهم کنند.

نمایشگاه‌های بهاره در چهار نقطه حکیمیه، خاوران، پارک ارم و اردوگاه شهید باهنر آغاز بکار کرده است و تا 23 اسفند ماه ادامه دارد؛ کالاهای پرتقاضای عمومی مانند کیف و کفش، لباس، پوشاک و مواد غذایی و پروتئینی با تخفیف 10 تا 20 درصدی و همچنین کالاهای اساسی مانند گوشت و مرغ، قند و شکر و شیر نیز در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

کد خبر 103245

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز